Avatar billede Jolles Professor
03. november 2017 - 17:50 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Word på iPhone 6S - hvordan rette i dokument

Jeg har installeret appen word, og regnede med, at når jeg så åbnede et word-dok, kunne jeg ændre i det.
Kan jeg det? Eller kan jeg kun oprette et nyt dok i appen?
Tak for altid venlig hjælp.
Avatar billede INK Ekspert
03. november 2017 - 17:55 #1
Har Word på min iPad. Her kan jeg åbne worddokumenter og rette i dem. Så det må du også kunne.
Avatar billede Jolles Professor
04. november 2017 - 12:18 #2
ink: Læs spørgsmålet igen, plz: jeg taler om iPhone 6S - ikke iPad. Forøvrigt har jeg googlet igen, og der skal bruges trediepartsprogrammer for at det virker. Det bliver for svært for det menneske, jeg hjælper, så jeg lukker og slukker.... God week-end
Avatar billede INK Ekspert
04. november 2017 - 13:04 #3
Når det virker på en iPad virker det selvfølgelig også på en iPhone 6s.

Der er dog én forudsætning, nemlig at man anvender OneDrive. Det kræver oprettelse af en gratis Microsoft konto og download af en gratis app (OneDrive) på telefonen. Beklager jeg ikke fik den detalje med ;-)