Avatar billede oppes Seniormester
04. november 2017 - 17:19 Der er 8 kommentarer

Ashampoo backup bro 11 eller easus todo backup 8,9 free

Ashampoo koster 72kr
Hvilken skal man vælge
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2017 - 17:38 #1
Efter min mening er der et bedre, gratis tilbud. Bruger det selv.
https://www.backup-utility.com/free-backup-software.html
Avatar billede oppes Seniormester
04. november 2017 - 18:30 #2
kan man ta klon af hdd'n
Avatar billede oppes Seniormester
04. november 2017 - 18:31 #3
jeg mener er der ingen forskel på de programmer?
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. november 2017 - 19:23 #4
#2
Ja man kan nemt tage en klon af HDD´en. Det gjorde jeg da jeg udskiftede HDD´en med en SSD i min bærbare. Det gik både nemt og smertefrit :-)
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2017 - 19:28 #5
Ja det kan man godt. Men hele HDD? Jeg nøjes med mit C- drev med windows og
nogle få programmer. Mit C-drev er på 80GB, men det er jo kun data, som klones, så det Image som laves er på 25GB.
De kan alle 3 lave backup, og selv om 63 Kr. ikke er så meget, får du ikke andet end du kan få gratis. Jeg kan bedst li´backupper fordi den er både nem, hurtig og stabil.
Og så kan den klone en MBR HDD over på en GPT. Men ok det er ikke så tit man får brug for det, men det siger noget om, hvor dygtige de er.
Avatar billede oppes Seniormester
05. november 2017 - 05:03 #6
Tak for oplysninger jeg følger valby1's råd.
Avatar billede 450025 Ekspert
05. november 2017 - 06:11 #7
#1 Takk valby 1 et flott program tror jeg.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. november 2017 - 07:08 #8
Kan kun tilslutte mig i brug af Aomei Backupper Free.
Selvom det er på engelsk har det en nem brugerflade.
Har brugt det fra stort set det kom på markedet.