Avatar billede mronet87 Forsker
05. november 2017 - 20:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Macbook og iPhone viser forkert årstal

Hej alle Eksperter
Jeg har lige købt en Macbook og en iPhone 8, men de viser begge år 2060 og jeg kan slet ikke gå ind og rette i årstallet.

Jeg har også den nyeste opdatering, så hvad kan der være galt?
Avatar billede mronet87 Forsker
05. november 2017 - 20:18 #1
Rettelse år 2560.
Jeg kan se at det er årstallet i Thailand, hvor jeg lige nu befinder mig. Så hvordan man får det rettet til 2017 og med samme tid efter tidszone?
Avatar billede mronet87 Forsker
05. november 2017 - 20:33 #2
Jeg fandt ud af det. Man skulle gå ind i Sprog og Område og ændre området.
Avatar billede INK Ekspert
05. november 2017 - 20:34 #3
Der må være en lokalitet syd eller nord for Thailand, hvor man har det "rigtige" årstal og samme tidszone.