Avatar billede 450025 Ekspert
06. november 2017 - 04:39 Der er 2 kommentarer

Får ikke sendt på Gmail.

Gmail, Win 10.

I dag har jeg både sent Email og modtatt post, nå får jeg ikke sendt lengre
Feil

Adressen "." i feltet Til ble ikke gjenkjent. Kontroller at alle adresser har rett format.    Dette passer ikke det gjelder alle modtaker. Har ikke endre Format?

Jeg prøver å løse dette selv men til nå lykkas jeg ikke, det har aldri hent meg før, computeren jober helt normalt hva kan feilen være? Takker for hjelp.

Arne
Avatar billede 450025 Ekspert
06. november 2017 - 05:04 #1
Ikke le av meg nå jeg har ingen forklaring, jeg sendte til meg selv, nei feil funka ikke.
Tokk Gjenopprett det hjalp ikke det heller? Søkte videre fant ingen løsning, så instalerte jeg Google på nytt nei fremdeles umulig.

Så er det på alle maskiner, alt annet fungerte normalt, ok.

Slo av alt dro på butikken  kom hjem og nå er der ikke noe problem, får modtatt og sendt. Alt jeg orker.

Er der noen forklaring på dette fenomenet pussigt det

Jeg bukker å Takker for meg selv nå, en Forsker kan i blant også ha Flax. Utrolig?

Arne
Avatar billede 450025 Ekspert
06. november 2017 - 13:30 #2
Et sidesprang Malwarebytes dem svare ikke driv med svømme kurs eller holder på å drukne Sunamien ikke å spøke med dette har hatt 300 til 400 PUP virus, karantene dem kommer å går, hva gjør jeg?

Jeg starter Skanning 3 gange om dagen, har tenkt dette til Malwarebytes gir meg et svar?

Dette hjalp for der kom en ny oppdatering fra dem også, nå er dem drept, ingen ting i går ingen ting i dag på mine maskiner,
Konklusjon enten er det Flax for en Forsker som kan feile ok, meg kommer dem ikke i morgen heller,  skal jeg begrave dem i hagen her. Legge over et kumlokk

Og så vil eg høre hva Malwarebytes svare når svømme kurset er over,

Gjore jeg det rett? Ha det godt.
Arne