Avatar billede mronet87 Forsker
06. november 2017 - 07:40 Der er 2 kommentarer

Hjælp til at hente en App fra en udenlandsk appstore

Hej alle Eksperter
Jeg skal have hentet en Bank App til en Thailandsk bank, men den App Store som mit Apple ID er tilknyttet til er Dansk.

SPØRGSMÅL
Skal jeg så til at oprette et helt ny Apple ID for at hente den app eller kan jeg gøre det på en anden måde?
Avatar billede INK Ekspert
06. november 2017 - 08:00 #1
Hvad sker der når du søger på det korrekte navn i den danske AppStore?
Avatar billede mronet87 Forsker
06. november 2017 - 08:15 #2
Den kan slet ikke finde appen og hvis man finder appen på nettet og trykker, så skriver den:
Emnet er ikke tilgængeligt
Det ønskede emne er ikke tilgængeligt i den danske butik, men der er tilgængelig i den Thailandske butik. Tryk på Skift butik for at viste dette emne.

Når jeg trykker Skift Butik og finder appen, så skriver den:
Account Not in This Store
Your account is not valid for use in the Thau store. You must Switch to the Danish store before purchasing.