Avatar billede jalved Ekspert
07. november 2017 - 22:16 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Mangler en musemåtte

Her et meget simpelt spørgsmål...

Jeg har ledt lidt efter en musemåtte, men det har vist sig sværere end som så, hvis man ikke vil give en herregård.

Jeg har en trådløs, optisk mus og mange gange, bruger jeg bare selve bordoverfladen. Men kunne godt tænke mig en musemåtte med meget hård og glat plastoverflade (hård som et plastikkort) og filt eller skumgummi under. Ikke noget med glas, stål eller aluminium.

Heller ikke nogen af den slags, der er helt bløde og beregnet til mus med en kugle i.

Tidligere har jeg haft en - formodentlig meget billig - måtte med en reklame trykt på den hårde plast. Men den fungerede fint.

Desværre kan jeg ikke finde noget tilsvarende. Det virker som om musemåtter ikke lige er i sæson...
Avatar billede poko1 Ekspert
07. november 2017 - 22:40 #1
Jeg bruger Dækkeservietter i hvid plast fra Imerco  4 for 50.-
Avatar billede 450025 Ekspert
08. november 2017 - 07:37 #2
Eller en dørmatte den kan til-passes lån saks av Bestemor, Klipp i størrelse du ønsker,
Sjekk at der er nupper på undersiden så den ikke glider Pris ca 15 blank.

Arne.
Avatar billede jalved Ekspert
08. november 2017 - 12:05 #3
#1 poko1... Tak for tippet - meget kreativt :-)

Jeg er helt med på, hvad du mener. Af den slags ungerne fx lægger under, når der skal tegnes på spisebordet. Det vil jeg lige tjekke!

#2 Arne... Al respekt for idéen. Men en dørmåtte er nok ikke sagen - især ikke den flettede slags... Men tak for grinet.

Jeg er også i gang med at glo på Ebay. Der er massevis af musemåtter. Men det kan være lidt svært at hitte ud af, hvor glat eller hård overfladen på dem er.
Avatar billede 450025 Ekspert
08. november 2017 - 12:27 #4
Hyggelig du tok svaret på rette måte, Den flettede er du gal , nei men en i plast så klart men enig med deg en god musematte er gull vert, men problemet mitt er nok så viktig det ogsa, du vet hankatter?
Jeg spør naboen skal du ikke snart bort? Nei jeg skal være hjemme i 14 dage til, eg tenkte Faen til Nabo. Men hagla står Klar.

Arne.
Avatar billede Uvanga Ekspert
08. november 2017 - 13:22 #5
Jeg har i flere år brugt en A5 kuvert tapet fast på bordet. Virker fortrinlig på min trådløse mus, og så er det billgt...
Avatar billede jalved Ekspert
08. november 2017 - 13:39 #6
#5 Ja, billigere kan det vist ikke blive :-) Men så længe det fungerer, er det jo godt!