Avatar billede BjarnePoulsen Juniormester
07. november 2017 - 23:30 Der er 3 kommentarer

Fra IPad til TV

Hej
Er det mon muligt at se film fra min IPad til mit tv? Jeg er kunde hos YouSee og der er en masse film/programmer som jeg gerne vil se på TV men ikke gider se på IPad. Hvordan er det muligt at se programmerne på mi Samsung smart tv?
Avatar billede Little Helper Seniormester
08. november 2017 - 02:37 #1
Køb en Chromecast, koster 320kr, plug en i dit Samsung TV.

Installer Yousee app på din Ipad og cast billedet til dit Samsung via chromecasten.

Din Chromecast kan også køre mange andre streaming udbydere,

Køb den evt her: https://www.elgiganten.dk/cms/chromecast/alt-det-du-elsker-nu-pa-dit-fjernsyn/
Avatar billede INK Ekspert
08. november 2017 - 07:38 #2
#1 er en rigtig god løsning.
For god ordens skyld skal nævnes, at med et lightning/HDMI stik til iPad/iPhone er en traditionel kabelløsning også mulig.
Apple TV er en tredje mulighed, men #1 er den billigste løsning.
Avatar billede jalved Ekspert
08. november 2017 - 12:24 #3
Enig med Ink i, at #1 er en fin idé - men det er #2 også :-)

Du skriver, du har et Samsung smart TV. Hvad er det for en model?

Måske har du mulighed for at logge ind på Yousee direkte via tv'et - uden at det skal via din Ipad?