Avatar billede Mbisander Novice
08. november 2017 - 12:18 Der er 1 kommentar

Outlook mails forsvinder

Hej,

Jeg har haft Outlook (tidigere hotmail) i mange år. Mine mails er begyndt på mystisk vis at forsvinde ud fra min indbakke. F.eks. min lønseddel fra denne måned er forsvundet, men jeg kan stadig finde mine lønsedler fra starten af året og helt tilbage til 2012.

Jeg har surfet lidt rundt på nettet for at finde ud hvor, men uden held.. Hvad gør jeg?

PS. Jeg har min mail opsat på min iPhone 7.
Avatar billede INK Ekspert
08. november 2017 - 15:48 #1
Prøv at logge ind på din webmail og kik på indstillinger. Formoder den er sat op som IMAP på din telefon. Derfor er det vigtigt hvad der skal ske efter læsning af en mail. Er der sat regler op om automatisk flytning/arkivering/sletning osv?