Avatar billede ronrea Seniormester
08. november 2017 - 13:06 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Office 2003 på Win 10 ?

Hejsa

Jeg har en gammel Office 2003, som jeg overvejer at installere på en PC som kører Windows 10.

Er der nogen som ved, om det er muligt.?

Vil helst ikke rode for meget med PC'en hvis det ikke er muligt :)

Venlig Hilsen
ronrea
Avatar billede summer Mester
08. november 2017 - 13:43 #1
Office 2003 kører fint med win 10. Har selv gjort det fra starten sidste år.
Avatar billede poko1 Ekspert
08. november 2017 - 13:43 #2
Det kan du sagtens men der kommer ingen opdateringer og det er afprøvet og virker.
Avatar billede mort1 Ekspert
08. november 2017 - 14:19 #3
Ja - gør det endelig, det kører ok, og så er du jo ude over, at skulle betale årligt gebyr for de nymodens Office pakker.
Avatar billede ronrea Seniormester
08. november 2017 - 14:33 #4
Hej alle

Super. tak for indlæggene :)

mvh
ronrea
Avatar billede ErikHg Ekspert
08. november 2017 - 15:09 #5
#3Ja et dyr der ikke er truet af udryddelse er GEBYRGRIPPEN, denne lever og har det godt - alt for godt.
Avatar billede ErikHg Ekspert
08. november 2017 - 15:11 #6
Avatar billede INK Ekspert
08. november 2017 - 15:45 #7
LibreOffice er da også en mulighed.
Avatar billede 450025 Ekspert
08. november 2017 - 15:48 #8
Jeg forstå ErikHG har spurt deg om hunden din som jeg likte så godt, mulig en hemlighet det, forstå at den er utrydings trua, sliter lidt med bilde av den men for all del, fint bilde det også. Navn kan jeg få siden?

Til Tråstartewr gjør som jeg gå på Ebay der får du Word 2016 til odel og eie livet ut kjøpte 3 og ga bort 2 til andre alle hadde det språk jeg trengta.

Orginal med nøkkel og alt du trenger, det er 5 mdr siden nå ca 60 kr pr stk.

Det er kanskje for billig det.  Men når man i dag får Win7 til 23 kr så det klart ditt eget valg,    jeg er kjempe fornøyd.

Arne
Avatar billede 450025 Ekspert
07. december 2017 - 14:41 #9
#5 Hei ErikHg vet du hvorfor dette Dyret lever så godt, den bruker LibreOffice helt gratis også prøvde den faktisk helt ok, men 2 uker ble nok.

50 kr på Ebay fiksa jeg tok opp et lån så klart måtte det kjerringa spurte hu blank nei. men ble Garantist.

Som Bonus hjalp Microsoft meg også, fikk det på det språk jeg ønska, kunne velge selv også. Til og med Livstids Garanti, Takk Microsoft.

Arne