Avatar billede Ajbo Juniormester
09. november 2017 - 12:08 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Computer uden diskdrev skal ryddes

Jeg har installeret LinuxMint på stationær computer, der ikke har internt diskdrev. Nu vil jeg meget gerne have LinuxMint fjernet. Hvad gør jeg?
Avatar billede Slater Ekspert
09. november 2017 - 12:12 #1
Med diskdrev, mener du cd/dvd-drev eller lagerdisk?
Avatar billede INK Ekspert
09. november 2017 - 13:21 #2
Hvis den har USB stik, så skal du blot have nyt system lagt på en USB nøgle.
Avatar billede Ajbo Juniormester
09. november 2017 - 17:29 #3
Undskyld jeg skrev uklart. det er en lagerdisk, jeg har. Ja tak, jeg prøver endnu en gang at lægge en systemfil på en USB nøgle. Jeg kan let lægge andre filer ud på USB
nøgle, men altså ikke et nyt system.