Avatar billede Jolles Professor
10. november 2017 - 14:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kolonne A forsvundet

Regnearket begynder med kolonne B.
Skyderen i bunden, der skulle trække hen til kolonne A er nærmest som en fjeder, og jeg kan heller ikke indsætte ny kolonne foran B. Har forgæves genstartet såvel program som pc. Kolonne A er ret vigtig i et ret stort adressekartotek.
ÅÅÅH, Løvemand og alle I andre gode venner, hvaforsøren er der nu sket.
Avatar billede Jolles Professor
10. november 2017 - 14:16 #1
Glemte at sige, at jeg forgæves har forsøgt med søg (fx) A4
Avatar billede anedi Ekspert
10. november 2017 - 14:17 #2
Måske har du skjult den?
Prøv at stille dig i øverste venstre hjørne (den lille trekant der markerer hele arket) og højreklik på kolonne B og vælg Unhide.
Avatar billede Jolles Professor
10. november 2017 - 14:29 #3
Kære Anedi. Den funktion har jeg brugt sååå mange gange, og lige i dag, hvor jeg har bitterlig travlt, glemmer jeg det. Det virkede. Mange, mange tak.