Avatar billede shansen83 Praktikant
10. november 2017 - 17:10 Der er 3 kommentarer

Harddisk virker ikke

Smart kontrol af harddisk : MISLYKKEDES
Det står der på min HP bærbar. Hvad er der galt?
Avatar billede INK Ekspert
10. november 2017 - 17:15 #1
Du må nok fortælle om hvilken pc, hvilket styresystem og hvilket program, du har anvendt for kontrol af SMART.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. november 2017 - 17:23 #2
SMART er et system, indbygget i harddisken, der fortæller om helbreddet på maskinen.

Først og fremmest - kan du starte maskinen, så tag backup af data. NU! :-)

Fejlen behøver ikke at være alvorlig, men kan lige så godt betyde at harddisken står af om 5 minutter, hvis den ikke allerede er død.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. november 2017 - 19:26 #3
Enig i #2. Det kan ikke gå for hurtigt :-)