Avatar billede oppes Seniormester
12. november 2017 - 00:21 Der er 6 kommentarer

Office 356

jeg har onedrive er det så dumt at købe office 356 og betale for det?
Avatar billede INK Ekspert
12. november 2017 - 00:44 #1
OneDrive findes i en gratis udgave med 5 GB plads i skyen. Derudover findes betalte udgaver med mere plads og endelig Office 365 inkl. Lagerplads.

https://onedrive.live.com/about/da-DK/plans/

Det må være din egen vurdering om du har behov for Officepakken og lagerplads, eller om du klarer dig med Libreoffice og den gratis plads i Onedrive, Google Drive, Dropbox eller andre.
Avatar billede oppes Seniormester
12. november 2017 - 07:48 #2
Jeg menet at når jeg nu har onedrive så fungerer Office 365 lige så godt som om jeg akulle Office 365 !?
Avatar billede oppes Seniormester
12. november 2017 - 07:50 #3
Så vil jeg Nellin opsiger min Office program som jeg Beatles  55 kr/mndr
Avatar billede oppes Seniormester
12. november 2017 - 07:53 #4
Så hvid jeg ligevel vil ha 1 TB lagerplads  for de samme penge og Office så gratis.
Avatar billede claes57 Ekspert
12. november 2017 - 10:11 #5
office 365 er bedre end den faste officepakke for mange brugere - dels pga 1tb plads på onedrive, men også fordi microsoft har apps til Ios og Android, så telefoner og tabelts kan køre office 365 og onedrive og arbejde på dine dok den vej.
Avatar billede oppes Seniormester
12. november 2017 - 15:28 #6
tak for vejledning . Jeg abonnerer den 1TB onedrive