Avatar billede Boejden Seniormester
12. november 2017 - 09:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hjælp til REDDIT!

I et forsøg på at bevare lidt privatliv i/på internettet, endte jeg med at få en henvisning til REDDIT.COM - med en advarsel om, at det var "langhåret brugsanvisning" -  og engelsk-langhåret er det :-(
Findes der hjælp/vejledning/.... på dansk??
Avatar billede Slater Ekspert
12. november 2017 - 09:28 #1
Hvad er det du vil have hjælp til? Privatliv eller Reddit? Og hvad omkring det?
Avatar billede Boejden Seniormester
12. november 2017 - 20:59 #2
øhh,
Nyinstallation af WIN10 med al dens snagen og nysgerrighed.
Prøvede at komme noget af det til livs, og så så denne bemærkning: Hvis du vil have fred skal du bruge REDDIT.com - men jeg forstår ganske enkelt ikke hvad det går ud på og hvad jeg skal gøre.
Jeg har det fint med at læse økonomi på engelsk, men IT-engelsk... jeg fatter ikke en bjælde!
derfor en efterlysning på noget forståeligt :-)
Avatar billede Slater Ekspert
12. november 2017 - 22:25 #3
Reddit har absolut intet med det at gøre. Jo jo, der er sikkert nogen der har skrevet noget om det engang, men det er fordi man kan skrive alt derinde. Du vil ikke have mere held med at finde noget dér end på Google.
Avatar billede Boejden Seniormester
13. november 2017 - 09:13 #4
TAK :-)