Avatar billede blacks Mester
13. november 2017 - 17:57 Der er 3 kommentarer

IP kamera

Har et TrendNet TV-IP751WIC som jeg fint kan følge hvad der sker på en PC via internet explore, men det er kun på nogle maskiner det virker, andre med samme styresystem ol. samme sikkerheds indstilling mm. kommer der bare overskriften på siden. Trykker jeg på Home så kommer det et still billede også på de maskiner som ikke vil vise video. Nogle gode idéer?
Avatar billede Mikael Ekspert
14. november 2017 - 16:34 #1
GÆTTER på at du ikke har en fast IP. ???
Avatar billede blacks Mester
14. november 2017 - 17:35 #2
Der gætter du desværre forkerte. Har fast IP og div. kamera med hver deres port nr. Og som jeg skrev så virker det nå nogle pc'er men ikke på andre.
Avatar billede htx98i17 Professor
17. november 2017 - 07:53 #3
Prøv at tjekke version af explorer og java. Ellers prøv at tage fat i trendnet support. Producenterne  plejer at være meget supportive.