Avatar billede thorkild10 Juniormester
14. november 2017 - 09:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Forklaring og hjælp.

Hejsa...
Jeg har for nyligt lanceret en IOS app, men jeg har brug for lidt hjælp til forståelse af rating / anmeldelser.

for et par dage siden var der kommet 11 anmelderser, men dette er i dag ændret til 8 - Hvordan kan det lade sig gøre?

Herudover har jeg forsøgt (både via min egen telefon + en kollegas) at lave en anmeldelse. Men når jeg prøver sker der ikke noget.
Min kollegas telefon siger "tak for feedback" men anmeldelsen bliver ikke vist.
Min egen vil slet ikke sige "tak for feedback" når jeg trykker send. Det er ligesom om den ikke registrerer, at der bliver trykket på send)

Er der nogen som kan hjælpe med lidt forklaring?
Avatar billede INK Ekspert
14. november 2017 - 16:29 #1
Hvis du fortalte hvilken app, kunne vi måske teste?
Hvis man ved udgivelsen af en app skal bruge sit Apple-ID, så er det vel klart, at samme ID ikke burde kunne rate.
Avatar billede thorkild10 Juniormester
24. november 2017 - 07:14 #2
@ink

App'en hedder Ludum

det er ikke mit apple ID som er blevet brugt til udgivelsen, så bør ikke være derfor.