Avatar billede ingelo Praktikant
15. november 2017 - 13:06 Der er 1 kommentar

alarm på webcam

Jeg har et Denver ipc webcam sat op for at lokalisere en hund, der er løbet væk :-(
Der er alarm på kameraet, og jeg får en notification på mobilen når der er bevægelse. Problemet er bare, at kameraet udsender en alarm når nogen går forbi, som er så høj at den vil skræmme hunden væk, hvis den kommer.
Kan jeg slukke for alarmen og alligevel få notifikation?
15. november 2017 - 21:00 #1
HEJ,

Jeg ved ikke om dette rent faktisk hjælper dig, men jeg håber.

Fremgår det ikke af hjælpe-menuen i programmet ? .

(Men jeg ved også at DENVER Electronics ikke ligefrem er VERDENSBERØMT for sine hjælpevejledninger og manualer, (hvis der i det hele taget er nogen !)).

Jeg vil da foreslå at du kontakter stedet du har købt samme kamera, forklarer dem problemet og beder dem om at hjælpe dig med dette problem.

(Og skulle det gå helt galt er der kun en måde at løse dette problem på, nemlig at analysere hver byte, som sendes til kameraet. Der må være en COMMAND-modus som fortæller kameraet  "hvad  det skal gøre" . Men det er aller HELHEST  besværligt , omend der findes downloadable softeware på nettet, som kan vise hvad der sendes til kameraet. ....

Men prøv at kontakte forhandleren først ..  )

KRistian