Avatar billede Nesta Juniormester
16. november 2017 - 09:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Systemdrev fyldt

Hej

Jeg har af to omgange installeret et spil på mit D-drev og efterfølgende slettet det igen, fordi jeg ikke har kunnet få det til at virke.

Inden første installation havde jeg ca. 70 GB fri på mit systemdrev (C). Efter første af-installation af spillet, havde jeg 60 GB tilbage og efter anden er der nu kun 10 GB tilbage. Jeg har intet installeret på C drevet.

Hvorfor siger den så, at der kun er 10 GB tilbage?

Jeg kører system på en SSD.

Vh Martin
Avatar billede INK Ekspert
16. november 2017 - 10:18 #1
Prøv lige at køre Ccleaner og få renset alle temporære og andre overflødige filer væk.
Hvilket styresystem?
Avatar billede Nesta Juniormester
17. november 2017 - 10:29 #2
Jeg formaterede desværre, inden jeg fik læst dit svar.

Nu har jeg installeret Windows 7 for 3. gang, og jeg oplever, at min mus og mit tastatur indimellem mister USB forbindelsen, så jeg er nødt til at genstarte på bootknappen.

Jeg har opdateret chipset og USB-drivere og prøvet at skifte USB-port bagpå bundkortet, men uden held.

Ved du, hvad det kan skyldes?

Jeg har ikke ændret på noget hardware.
Avatar billede Nesta Juniormester
18. december 2017 - 21:10 #3
Jeg fremkalder lige en gammel tråd, da jeg igen oplever samme problem efter at have installeret og afinstalleret et spil.

Denne gang er det på en ny maskine med Windows 10. Igen "stjæler" den 70 GB fra mit systemdrev, selv om spillet er fjernet med Revo Uninstaller.

Jeg har forsøgt med CCleaner og egenskaber > diskoprydning. Ingen effekt.
Avatar billede Nesta Juniormester
18. december 2017 - 22:10 #4
Problem løst.

Det skyldes, at mit Bullguard har sat de slettede filer i karantæne i stedet for at slette dem.