Avatar billede Jolles Professor
17. november 2017 - 14:10 Der er 1 løsning

Fra google-kalender til iPhone 6S. Resultatet er tags/koder (<>/\ og den slags)

Når jeg indsætter noget fra word7 eller bare fra notebook, i min google-kalender, ser det pænt ud - sådan
Sal 1, 9.35-10.20: Filosofvænget
Sal 1, 11-12: Rytmik
Men når jeg så ser det i min iPhone 6S - er det fuldstændig "kodet" eller tagged. Det skete ikke i 4S. Er der en funktion, jeg har overset - jeg sys skiftet fra 4S til 6S er voldsomt besværligt....
Avatar billede Jolles Professor
20. november 2017 - 08:09 #1
Måske har jeg løst problemet ved at klikke på "fjern formatering"