Avatar billede mronet87 Forsker
20. november 2017 - 17:06 Der er 3 kommentarer

Grafikfejl i Rise of the Tomb Raider

Hej Alle Eksperter
Jeg er begyndt at spil Rise of the Tomb Raider på min i7 6700, GTX 1070 8 GB og 16 GB DDR3 Ram.
Som er mere end nok til at køre spillet på High Settings.

Men jeg får en grafikfejl oppe i toppen: https://imgur.com/O3XjGdO
Er der nogen som kan svare på hvad det kan skyldes?

*Det sker kun i det spil og det hjælper ikke noget at ændre i grafikindstillingerne.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. november 2017 - 09:25 #1
Prøv at afinstallere spil, køre diskdefragmentering på pc, og så indlæse spil igen.
Avatar billede mronet87 Forsker
21. november 2017 - 09:42 #2
Jeg kørte både diskoprydning (programmer og system), CC Cleaner og Diskgragmentering i går.
Men det er stadig mystisk, at den kun gør det i det spil.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. november 2017 - 10:10 #3
derfor tror jeg på en fejl i en af programmets data-filer - og derfor genindstallering af det.