Avatar billede imma Forsker
23. november 2017 - 11:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tids app til computer tid

Hejsa findes der en app til ipaden hvor man kan sætte tiden til 30 minutter og så sætte nogle mennesker til at have den tid og man på den måde kan reservere tid til f.eks en computer eller en vaskemaskine eller sådan noget i den stil
Avatar billede INK Ekspert
23. november 2017 - 11:54 #1
Der er en standard app, der hedder ur. I den er der en funktion, der hedder tidtagning. Her kan du stille en vilkårlig tidsperiode og den vil så give signal ved periodens udløb.

Er det blot det, eller havde du noget andet i tankerne?
Avatar billede INK Ekspert
23. november 2017 - 11:56 #2
Man kan måske også anvende kalenderfunktionen, hvis der er flere tidsperioder, der skal reserveres.
Avatar billede imma Forsker
23. november 2017 - 12:18 #3
Tænker at børnene har en computer eller en tumlesal i 30 minutter så der skal kunne stå 6 navne.  Så de har den feks fra 14-14:30 og så har andre den fra 14:30 til 15 så skal det kunne smides op på en tv skærm så det visuelt kan ses hvornår det er ens tur
Avatar billede igoogle Forsker
23. november 2017 - 13:32 #4
https://www.sagenda.com/free-booking-system/ kunne være en løsning, ellers prøv at kig på booking systemer.
Avatar billede imma Forsker
30. november 2017 - 16:12 #5
tak for tippet.. der skal man skrive emails på børnene osv... det så ellers helt  godt ud .. men må kigge lidt videre