23. november 2017 - 13:39 Der er 3 kommentarer

Hjælp til at installere ny harddisk

Jeg har overtaget en acer bærbar
haddisken var færdig og satte en anden i men den indeholeler desværre et gammel linux system.

Hvordan formatere jeg den og installere en ny Windows på den
Den har ikke noget dvd drev

Er der nogen der kan hjælpe mig
Avatar billede igoogle Forsker
23. november 2017 - 14:19 #1
Download din windows fra https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows8 og smid den på en USB via det tool der er med.

Herefter skal du boote op på USB, vælges via bios.

og så vælger du fresh install / format.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. november 2017 - 15:49 #2
Her er link til download af Windows.
Ellers samme fremgangsmåde som #1.
Skriver lige detta da det ikke er oplyst hvilken Windows der er tale om.
Har du en nøgle til Windows 8.1 eller 7 kan du med denne nøgle installere og aktivere Win 10.
https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/
24. november 2017 - 18:51 #3
hej
har prøvet men computeren vil ikke finde USB, selv om den vælges via bios

Har prøvet at gå ind via F12 under opstart og der er der kun HDD og NETWORK synlig