Avatar billede juzas Mester
26. november 2017 - 09:48 Der er 2 kommentarer

Delphi - INI fil

Hej har et lille problem som måske nogle lige kan hjælpe mig med. :)
Har en "INI" fil som bliver hentet i en "Memo" som ser sådan ud:

[Sidst logget in]
Sekunder=30
Minutter=59
Timer=17
Dage=25
Måneder=11
År=2017

Hvordan kan jeg kopir verdien "30" i sætningen "Sekunder=30" til min "Label1" fra min "Memo"?
Avatar billede falster Ekspert
26. november 2017 - 15:55 #1
Da der endnu ikke er svaret fra rigtige Delphi eksperter:

Jeg tror ikke, at du kan kopiere vha. ini-filen.

Men de(n) control(s) som inifilen udfylder kan vel kopieres til andre under en create event.

Håber, at der kommer bedre bud.
26. november 2017 - 16:28 #2
HEJ

Se lidt på det her:

https://stackoverflow.com/questions/1244580/how-to-store-and-read-an-array-from-an-ini-file

Og spørg igen hvis det ikke dækker dine behov 100 % .

Kr