Avatar billede 450025 Ekspert
29. november 2017 - 09:05 Der er 12 kommentarer

Microsoft kontakt oss.

Jeg treng kontakt med Microsoft kundestøtte for og løse et problem,  et produkt jeg har kjøpt gått ut på dato Word 2016 8 Mdr Garanti livstid.
Ringe fra Skype funker ikke, da er Telefon grei å ty til, kontaktet dem på computeren, det funket fint det  fikk Nr mitt.

Svar vi ringer tilbake om 20 minutter. Og telefonen ringer som avtalt en dame forteller, Trykk 1  neste trykk 2  neste trykk 3 -  hadde håpet jeg fikk dette til eller svar Vent det kom ikke la på Bay Bay.?

Nei dette får jeg ikke til, prøver da  igjen 1  for privat kunder som var korrekt, men tallet er på en anden side på telefonen, trykker da 1 og damen er borte, så står jeg der. Gir opp, må gi opp mulig.

Etter 4 min ringer den igjen og det samme skjer trykk 1 borte vekk. Bay Bay

Kontaktet en Venn hjemme kan du ringe for meg fikk Nr Oslo nr å han bor jo der, forsøkte 4 gange tålmodig er han ikke forstod han hva som ble sagt ikke forstod hu heller noe det han spurte om  var vist en Juguslav språkproblemer.

4-de gang var det bedre, jeg må snakke han som har problemet og fikk telefon Nr mitt + Epost etter 1 uke ikke et ord.

Sa da sa jeg Prøv igjen nei det gidder jeg ikke dette er dødfødt, kjøp varene et annet sted. Microsoft er ikke stedet, dem bare selger, Garanti er ikke deres bord. Prøv heller en Pirart erfære der får du hjelp og svar. Og det vet vet jeg.

Er der noen som har en løsning for dette her, gjelder en code.
Føler det er slitsomt dette. Men Takk for hjelp.
Arne
Avatar billede jalved Ekspert
29. november 2017 - 11:53 #1
Hej Arne, hæng i - og prøv igen.

Skriv oplysningerne ned på et stykke papir, så du ikke skal fumle med telefonen undervejs. Held og lykke med det.
Avatar billede 450025 Ekspert
29. november 2017 - 12:37 #2
Takk javed Ekspert fordi du svarte meg, den Gjenstand kostet meg 1000 Norske kroner klart det tåler jeg, men syntes ikke dem skal slippe unna

Problemet er bare, ja du har lest hva jeg skriv, der finnes ingen adresse bare Hovedkontoret jeg kom frem ditt, beklager vi kan ikke hjelpe deg?

Kontakt Microsoftkundesørvis, og da står jeg der jeg startet, Forretning der den var kjøpt i er nedlagt, har kontrakt hvordan jeg sett opp og installer, det gikk greit det. 8 mdr borte. Ubrukelig.

Så skrev dem videre i kontrakten vi har levert varen, oppstår der problemer for deg kontakt Microsoftkundestøtte, og der er jeg kommer ikke i mål.

Jeg syntes dette er feil behandling av en kunde, at jeg har kjøp flere produkter hjelper ikke meg nå.

Prøver en Spansk en den hjelper ikke det vet jeg, har mange gode Venner, samler jeg alle 35 stykker og ber dem videresende min mail til andre Venner igjen så håper jeg at jeg kan skadde så masse og la det bli et plaster på såret. jeg hater Reklame selv men her passer den.

Aldri mer kjøp noe hos Microsoft du blir den store Taperen i det Selskapet..
Ha det godt javed.
Arne.
Avatar billede jalved Ekspert
29. november 2017 - 12:58 #3
Var problemet ikke, at du ikke kom igennem på telefonen?

Ring til den lokale kundesupport hos Microsoft og se, om ikke de kan hjælpe dig. Måske bliver du stillet om til én, der taler engelsk - men kan de hjælpe, så er jeg sikker på, de vil gøre det.

Hvad er det konkrete problem med dit produkt? Måske er der en af de mange eksperter, der kan hjælpe dig med at løse det uden om Microsoft?
Avatar billede 450025 Ekspert
29. november 2017 - 13:32 #4
jalved Ekspert hva driv jeg med javed, jeg er på dette Forum fordi at jeg for mange år siden var Dansk føler jeg er kommet hjem, jeg trives på dette Forum, data er en hobby for meg jeg kan ikke alt og garantert blir jeg aldri utlært.
Mange eldre sliter her mangel Kundskaper språkproblemer også, det er en glede for meg og stille opp, på dette forum er det alsidig.

Jeg deltar også på et Norsk Forum flinke Gutter der men dem driver stort sett med alle feiler ang Win10 og oppdatering driv fint lite med noe annet, hvorfor jo Norske Brukere har ikke fått inn i hodet at skal computern fungere så kreves der vedlikehold.
Jeg har ikke vedlikeholds problemer fordi at blir dette passet så funker Win10 98%  lidt mangler men det kommer.

Jeg har spurt dette Forum kan Dere hjelpe meg svar nei, kontakt kundestøtte, jeg klare ikke det se hva jeg skriv? Spurte et familie medlem ja no problem, svar Arne gi opp? jeg har forklart det også her. Jeg tok kontakt med Forbrukerrådet, fikk 2 tettskrevne ark, prøv og løs det selv?

Og det kan jeg ved og si glem saken helt Problemet er da løst. Nei fordi jeg er Sta, jeg har kjøpt en vare og det vanskelig og slå seg til ro med dette fins der ikke noen form for Garanti når varen selges med Livtids Garanti?
Jeg føler alt nå at jeg som kunde er Taperen.

Derfor er jeg her 1000 kr er tapte penga, hadde jeg kjøpt Pirat eller hos Ebay da hadde jeg fått svar evt hjelp også men hos Microsoft nei.

Arne
Avatar billede jalved Ekspert
29. november 2017 - 13:39 #5
Arne, jeg kan simpelthen ikke helt følge med nu :-)

Jeg er med på, Microsoft var besværlige at få fat på.

Men fik du så løst problemet eller har du bare opgivet?
Avatar billede 450025 Ekspert
29. november 2017 - 14:11 #6
Jeg har 2 valg jalved gi opp alt,  og gi Microsoft en gave dem har alt fått 1000 Norske kroner. Og så får jeg gå over til Gratis Open Office, eller  Libreoffice dette vil jeg ikke ha i hele tatt. Ikke når jeg har brukt Word + Exl er du uenig dette.?
Prøve og få tilbake betalt jeg har betalt for og det er Word 2016 nå har jeg ikke flere måter og fortelle dette på, det blir 15 svar inne her, dette ønsker jeg ikke jeg spør bare om hjelp til og løse oppgaven. men forstår.

Jeg må bare betale 1000 kroner til men da tror jeg Ebay blir løsning.
Gratulere Microsoft Dere er verre en Pirater got man vet dette et varsko til andre som trenger Deres Programmer.

Ble mit svar for vanskelig beklager dette jeg føler meg bare lurt jeg.
Arne
Avatar billede jalved Ekspert
29. november 2017 - 14:24 #7
OK :-)

Hvad er det helt konkrete problem med den Word, du har brugt 1000 kr på, og som der er livstidsgaranti på?
Avatar billede jalved Ekspert
29. november 2017 - 14:26 #8
Og hvad er det helt konkret, du gerne ville have hjælp til fra en af eksperterne?

Sorry, hvis du synes, jeg er lidt sløv i optrækket. Men jeg kan ikke se, du endnu har fortalt, hvad du gerne vil have hjælp til at løse - du har kun beskrevet, hvilke problemer, du er løbet ind i.
Avatar billede 450025 Ekspert
29. november 2017 - 14:50 #9
Ok jeg fikk denne beskjed fra Microsoft du har 4 dage da er Word ute av drift den blir Deaktivert, og det ble den borte var den.
Bare dette er vanskelig og forstå jeg vet, deaktivering betyr at den ikke virker mere den er Dod.

Hva gjør man da? sette seg ned og ta en Bayer og tror dette løser seg selv.?  Det ble feil tenking dette og Bayern er borte også?

Prøver og få kontakt med Kundesørvis et svar kanskje hva gjør jeg?

Evt en ny nøkkel, du dette ble vanskelig og forstå beklager dette. Jeg klare ikke og gi bedre forklaring jeg.

Skal vi si kjøp ny nøkkel og ta med 2 nye Bayer med på veien det blir bare 1100 kroner dette.

Vi slutter av jalved problemet kan ikke løses. Men Takk.
Arne
Avatar billede 450025 Ekspert
02. december 2017 - 01:40 #10
Hei jalved jeg fikk dette svaret fra deg .    #1 Hej Arne, hæng i - og prøv igen.Skriv oplysningerne ned på et stykke papir, så du ikke skal fumle med telefonen undervejs. Held og lykke med det.

Godt svart og nå etter så mange dage og saken er sikkert glemt, hadde egentlig gitt opp og få kontakt med Microsoft kundesørvis, nå er jeg utrolig Sta ga ikke opp, stod lidt tidlig opp åpna mailen min post fra Microsoft, der lå der ny nøkkel ikke et ord, bare nedlasting filen og Code.

Det har tatt 14 dage det, har satt alle i sving hjemme, og for dem har vist opplevelser med Microsoft vert utrolig variert, språk problemer, har fått mail på Thai også, Jugoslavia har vert inne, men ok nå endelig kom nøkkelen.

Det var ikke jeg hvem som klarte det aner jeg ikke hadde satt i gang 5-6 stykker så nu får jeg sende noen ord til dem med Takk for hjelpen, hvorfor jeg vender tilbake her, jo det er jo rett og fortelle andre hvor slitsomt det ofte er.
Kunne ikke dem ha sent nøkkel med en gang og ikke selge noe med Livstids Garanti og ikke holde avtale, jeg er ikke Sta jeg står bare på retten min jeg. Så Takk for hjelpen jalved du svarte riktig Stå på.

Arne.
Avatar billede jalved Ekspert
02. december 2017 - 10:43 #11
Hej  Arne, Godt det lykkedes. Med dine sparede 1000 kr, kan du sikkert godt unde dig selv at nyde sejren med en kold bajer:-)
Avatar billede 450025 Ekspert
02. december 2017 - 11:49 #12
Å hver du sikker jalved, men det er utrolig at man må kjempe i blandt jeg har 2 kalde i kjølen så du er Velkommen her + 25 grader nå.

I mitt hjemland i går sa en Venn vi fryser vi. her er det 25 minus og 60 cm med snø.
Kona mi er i Nord Thailand nå på sykebesøk der er der bare 6 grader +  på morningen.

Arne.