Avatar billede Trancillo Praktikant
29. november 2017 - 22:39 Der er 1 kommentar

At kunne hurtigt se inholdet af min mail

Hejså,det er sådan at jeg har et freelance job hvor jeg får mine opgaver
Via Gmail , og det er efter først til mølle princip..det lykkes mig sjældent at få opgaverne, da det øjeblik jeg modtager en e-mail , så klikker jeg på den for at se opgaven og skal bagefter klikke accepter opgaven, men selv hvis jeg har mobilen i hånden og er inde på min indbakke så ryger opgaverne til en anden..
Det frustrerende og vil høre om det er mig der er langsom, eller om der er noget jeg kunne gøre for at hurtigt klikke på opgaven og acceptere den før andre kan få den..eller om jeg skal oprettte en en slags mail..
Håber i kan hjælpe mig
Mvh Anton
Avatar billede INK Ekspert
30. november 2017 - 08:25 #1
Hvor tit henter din mobil mails? Indstil så den henter straks.