Avatar billede Jonas L Novice
03. december 2017 - 15:18 Der er 2 kommentarer

Computer bliver ved med at trykke [ENTER]

Hej, jeg har nu i 2-3 måneder kæmpet med at få min Acer bærbar til at virke ordenligt, problemet er at den bliver ved med at spamme [ENTER], og det gør også at når jeg åbner et program, gør den alt mugligt fordi den spammer enter F,eks stopper en scan eller ligende.
Jeg har seriøst brug for hjælp!

-Jonas
Avatar billede jalved Ekspert
03. december 2017 - 16:15 #1
Mener du, at Enter hele tiden virker som om den bliver trykket ned? Så er det nok et problem med tastaturet.

Har du prøvet at "massere" tasten en lille smule.

Du kan også prøve at geninstallere keyboarddriveren og se, om det hjælper. Find den på din producents hjemmeside.

Hvis du kan sætte et ekstern keyboard til uden at dette går det samme med Enter-tasten, så er det højst sandsynligt tastaturet, der er i stykker.

Alt efter din model, kan du måske selv skifte tastaturet. Ellers koster det nok 700-880 kr. Har du fortsat garanti på den, så er det nok bedst at sende den til reparation.

.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. december 2017 - 18:26 #2
Hvis du skal teste om det er det interne keyboard der er defekt hvis du putter et usb tastatur på er du nødt til at deaktivere ps2 tastaturet i enhedshåndtring.