Avatar billede mccookie Seniormester
03. december 2017 - 21:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Status box..... Kombi (JavaScript/CSS/HTML)

Hej,

Jeg har en side hvor jeg ønsker at kunne åbne en box i 100% brede, ca 30 px. høj, som fortæller om den har gemt ændringerne eller ej på siden........

Jeg har et tomt <div>asdasd</div>

HTML:
<div id="statusModal" class="statusModal">.....</div>

CSS:
div.statusModal {
            background-color: lightgreen;
            display: none;
            padding: 0px;
        }

JavaScript bruger jeg til at vise beskeden i 5 sekunder og sættes display til inline/none

BOX'en fylder IKKE 100% og får ikke skubbet til DIV elementet, hvis der sættes padding og margin + at jeg IKKE kan få den til at fylde 100% i bredden.
Den fylder kun det teksten fylder :-(
Avatar billede keysersoze Guru
03. december 2017 - 21:20 #1
display skal sættes til block og ikke inline. Jeg er ikke lige med på den anden del af problemet.
Avatar billede mccookie Seniormester
03. december 2017 - 21:42 #2
Thank you @Keysersoze

Block do the magic..... havde været forbi, men havde erstattet den på display: none linje!!!!

Følgende laver en box i toppen og skriver en text til brugeren:

div.statusModal {
            background-color: lightgreen;
            margin: 2px;
            height: 50px;
            line-height: 50px;
            text-align: center;
            display: none;
            padding: 0px;