Avatar billede mr.malmros Juniormester
04. december 2017 - 15:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Concorde C4

Hej Eksperter.

Jeg har modtaget regnskabsfiler lavet i concorde c4.
Er der nogen der kan hjælpe mig i hvilken retning jeg skal lede efter installationsfilerne og licens til det? Alternativt har en tidsmaskine til 1995?
Avatar billede ADDCON-C5 Forsker
04. december 2017 - 16:02 #1
Hej,

Skal du kunne anvende disse filer til videre drif af virksomhed eller revision af materialet, kræver det at du er indhaver af en gyldig C4 licens. Har du ikke en sådan
(og den kan ikke købes mere), kan du få C4 datafilerne konverteret til f.eks. C5 version 3.0 og derefter til nyere versioner. Vi har de nødvendige programmer
kørende, så du er velkommen til at kontakte os.  Se www.addcon.dk

Med venlig hilsen
ADDCON

Peter Agger
Avatar billede mr.malmros Juniormester
04. december 2017 - 16:25 #2
Jeg skal bare bruge posteringerne i en csv fil, det er rigeligt. :)
Avatar billede mariaf Juniormester
05. december 2017 - 16:34 #3
Når de kommer fra en gyldig C4, så burde de jo være udlæst som csv-filer derfra, og ikke skulle ind i en "ny" C4. Dermed kan du godt rende ind i noget bøvl med at finde en, der vil hjælpe, især i offentlige fora. Prøv i stedet at kontakte et C5 hus og bed dem hjælpe - Peter hos Addcon kan i hvert fald hjælpe, kan vi læse, men næsten alle vil kunne hjælpe dig.
Avatar billede mr.malmros Juniormester
29. januar 2018 - 22:09 #4
Jeg fik hjælp af en med en tidsmaskine :)
Avatar billede Ane Praktikant
24. august 2021 - 09:00 #5
Hvis man ikke kan finde sit regnskabspassword til Concorde C4 kan man få det oplyst nogen steder?hilsenAne
Avatar billede mr.malmros Juniormester
03. november 2021 - 11:36 #6
Ane, jeg tror du bedre får en løsning hvis du opretter et nyt spørgsmål.