Avatar billede boje Juniormester
06. december 2017 - 21:19 Der er 1 løsning

C5 invoice account

Hejsa
Jag kan se i C5 at det er muligt at oprette ordre til firma A og fakturaen laves automatisk til firma B.
Mit spørgsmål er hvor langt går denne viredesendelse? Hvis ordre oprettes til Firma A, sendes faktura til Firma B som har videre fakturering til Firma C. Er det noget som C5 tager højde for? Eller kan man kun videresende 1 gang, som Firma A direkte til Firma B?
Avatar billede blacks Mester
07. december 2017 - 09:59 #1
I C5 kan du lave en ordre et firma, og sende fakturaen til fx et factoring firma. Men ikke videre til et tredje. Så skal du sende den direkte til nr. tre.