Avatar billede jath08ac Forsker
07. december 2017 - 15:46 Der er 1 løsning

Tilføj værdi til tabel + VBA kode

Hej,

Jeg har nedenstående kode som driller lidt. Jeg vil gerne have, at den værdi der fremgår af txtNamePage1 bliver indsat som en ny linje i min tabel. Min tabel består kun af én kolonne med overskriften 1. Hovedgruppe. Pt. består min tabel af 3 rækker med følgen værdier:
1. række = Overskrift
2. række = Værdi 1
3. række = Værdi 2

Tabellen er placeret i kolonne K.

Når jeg trykker på knappen tilføjer den 2 værdier. Én i celle K5 og én i K6, altså 2 og 3 celler under min tabel.

Hvad har jeg lavet af fejl i min kode? og hvorfor tilføjer den 2 værdier?

KODE:

Private Sub cmbTilføjPage1_Click()
RowCount = [TblHovedgruppe1[1. Hovedgruppe]].CurrentRegion.Rows.Count

                        If txtNyPage1.Value = "" Then
                          txtNyPage1.SetFocus
                          MsgBox "Du mangler at angive navn på den nye gruppe", vbCritical, "Fejl"
                          Exit Sub
                        End If

                        [TblHovedgruppe1].Offset(RowCount, 0).Value = txtNyPage1.Value
Avatar billede jath08ac Forsker
08. december 2017 - 14:00 #1
Er løst