Avatar billede Mads Novice
08. december 2017 - 15:59 Der er 9 kommentarer

feedback på forside af min måske kommende shop.

hej,
Jeg overvejer om jeg skal starte en shop mere, men ved ikke helt om mit design er flot og overskueligt. Derfor vil jeg spørge jer, før at begynder at lægge meget tid i det, hvad i synes om min forside, som den kommer til at ligne? Billedet skal selvfølgelig være bedre kvalitet, bedre logo og bare generelt alt skal jo lige være perfekt.
Hvad synes i?
mvh. Mads
Håber i kan se billedet:
/Users/bruger/Desktop/Skærmbillede 2017-12-08 kl. 15.55.26.png
Avatar billede Mads Novice
08. december 2017 - 16:05 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
08. december 2017 - 16:52 #2
Nej.
Læg det op her så skulle det blive synligt :-)
https://da.imgbb.com/
Avatar billede Golfen Novice
08. december 2017 - 17:06 #3
Læg evt. skærmbilledet i Dropbox eller lign. ellers kan vi ikke se det. Du kan også uplaode det til dit webhotel og så ligge URL til det herinde.
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2017 - 19:27 #4
jeg vil ALDRIG klikke på en pdf af et skærmbillede.. den kan nemt indeholde skadelig kode. medmindre der er en jpg eller png, så tror jeg ikke en disse på, at dette har noget at gøre med en webshop
Avatar billede Mads Novice
08. december 2017 - 20:00 #5
Nu har jeg prøvet at uploade billedet til linket du sendte mig 220661:)
sidwave jeg kunne aldrig finde på at få jer til at åbne skadelige links, men godt at du er skeptisk.
Hvis jeg har gjort det rigtigt så burde linket være sådan: https://ibb.co/cOAGsw
Avatar billede Mads Novice
10. december 2017 - 20:49 #6
??
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2017 - 02:47 #7
det link dur da heller ikke :)
der står jo ikke noget billede.jpg med navn og alt. det er bare noget lort man skal klikke på! :)
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2017 - 02:48 #8
http://imgur.com
læg et billede op der.

du har sendt et link hvor man ikke kan se hvad det er, og den kan gøre hvadsomhelst når man klikker på det :)
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2017 - 02:49 #9
billedupload.dk
imgur.com

siger det bare. du skal ikke narre mig ;) jeg har brugt computer i 33 år og er uddannet IT