Avatar billede chasoe Praktikant
08. december 2017 - 21:50 Der er 2 kommentarer

Manglende lyd på YouTube, Netflix og andre afspillere

Hej der ude
Jeg sidder lidt i et problem med at de fleste hjemmesider så som YouTube og Neflix ikke afspiller noget lyd dog virker tjenesten Spotify helt fint.
Når jeg afspiller en video eller film så tager den et godt stykke tid om at load og når videoen kommer op så er der bare ingen lyd. YouTube skriver at "hvis ikke afspilningen starter inden for kort tid bedes du venligst om at genstarte din enhed". Dette har jeg prøvet flere gange uden held.
Har også været inde at kører AdwCleaner, MalwareBytes og CCleaner til ingen nytte. Har også været inde og kikke om Adobe Flash Player var opdateret og det var det.
til sidst prøvede jeg også FireFox og Edge for at se om det hjalp men heller ingen lykke der.
Dette er et problem som er opstået for ikke så mange dage siden og håbede at der var andre der ude som havde en løsning til mit problem.
På forhånd siger jeg mange tak for hjælpen

Min computer køre Windows 10 Education med i7 processer og 2.40 GHz samt 8 GB RAM
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2017 - 18:45 #1
Måske er det driver der skal afinstalleres og få det til at søge på nyt, så den installerer lydkort driver om, eller, bare køre lydkort driver opdatering fra enhedshåndtering?

Hente lydkort driver fra producenten?

Fandt dette på youtube, som du kan afprøve:

https://youtu.be/ncO8vekrfao

Fandt dette fra Microsoft Community:

https://support.microsoft.com/da-dk/help/4026994/windows-fix-sound-problems#no-sound=windows-10&v1h=win8tab2&v2h=win7tab1&v3h=winvistatab1&v4h=winxptab1
Avatar billede jalved Ekspert
12. december 2017 - 19:55 #2
Hvis du har en gendannelsespunkt fra før problemet opstod, så lav en gendannelse. Det klarer typisk den slags.