Avatar billede lail Forsker
09. december 2017 - 01:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

skiftet e mail

Hej Jeg har skiftet E-mail

Og vil gerne have ændre min apple id til min nye e- mail

Prøver at logge ind så jeg kan administrere min apple id - tænker det er der jeg skal ind?

Men så stilles der nogle sikkerhedsspørgsmål og ja dem kan jeg ikke huske

Prøvede så at nulstille sikkerhedspørgsmål
Men får beskeden at det ikke er muligt da de har for få oplysninger

Nå men så kan man få en pin kode til support - men den vil vel blive sendt til min gamle e mail som ikke eksisterer mere

Er der noget jeg kan gøre eller er der ingen anden udvej end at oprette en ny??

Laila
Avatar billede 450025 Ekspert
09. december 2017 - 03:42 #1
Hei Leila har du noen ide om hvilken Email du har fått deg?
Nu er jeg nok gammal jeg 80 år har ikke fått Alsenheimer enda, føler det ikke sådan.
Men alikevel tar jeg ofte en notat ikke på papir nei, det er så lett at den kan bli borte ser du men har en mappe i skyen, for selv jeg glemmer og det gjør vi alle, så du er ikke alene om dette fenomenet.
Prøv dette trikset det er ofte lurt det ser du. Husk vi blir alle Gamle men til hver hvor tid?
Arne
Avatar billede INK Ekspert
09. december 2017 - 10:06 #2
Du har selvfølgelig fulgt denne anvisning
https://support.apple.com/da-dk/HT202667
Avatar billede 450025 Ekspert
09. december 2017 - 10:32 #3
Du har nå 6.13 GB med lagringsplass i Dropbox.
Dette betaler jeg ikke et øre for ink besøkte dem for et øyeblikk siden. Har vanlig Pc. Dette holder for meg, har GoogleDrev i tillegg + OneDrev 5 GB
Men klart det du nevner ink er jo også et alltanativ, tråstarter får komme på banen å fortelle mer, en løsning er der nok.
Arne
Avatar billede claes57 Ekspert
09. december 2017 - 10:39 #4
de har nogle flinke folk i support - ring til dem. Via link #2 ned i bunden kommer du til https://getsupport.apple.com/
Avatar billede lail Forsker
15. marts 2018 - 10:13 #5
det lykkedes - kan ikke huske hvad jeg gjorde men det lykkedes

tak for hjælpen ;O)