Avatar billede Slettet bruger
09. december 2017 - 11:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

EasUs eller Macrium backup hvad er bedst ?

Jeg har AOMEI, og er godt tilfreds med den. Men som "livrem og seler mand"
har jeg brug for endnu et stabilt backup program, og håber på, at noget der har erfaring på det område, vil give deres mening til kende.
Avatar billede martens Guru
09. december 2017 - 11:57 #1
Har INGEN erfaring med EaseUS, men har rodet meget med Macrium Reflect, som jeg helt klart vil anbefale til andre. Desuden er Macrium Reflect muligt at downloade i en fuldt ud funktionsdygtig version ganske GRATIS ( jo den er god nok ).
Gratis mad og software er jo ikke det værste man kan få .....
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2017 - 12:19 #2
Tak for dit input. Ja det ser jo godt ud, men jeg vil lige se, om der kommer flere erfaringer. EasUS findes også som gratis, men de vil have min mail, og det er jeg ikke så meget for.
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2017 - 19:18 #3
Hej jeg valgte at købe et program. Paragon Hard Disk Manager 16 Advanced 😊
11. december 2017 - 00:57 #4
Så slipper du for mine nørdede forslag til linux Live OS løsninger! Hehe...

Paragon laver udmærket software, så det skal nok vise sig at være helt fint :-)
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2017 - 09:46 #5
Ja Paragon er udmærket, jeg har en ældre version af programmet, og kunne derfor købe den nye til halv pris. Men der er noget alvorligt galt med deres downloadning.
Jeg har købt advanced, og de har sendt mig kode og link. Men hver gang jeg downloader, får jeg Basic (gratis udgaven) Jeg har skrevet til dem om problemet.