Avatar billede Jan- A Novice
10. december 2017 - 12:59 Der er 2 kommentarer

Fjernprodurekaldet mislykkes og blev ikke udført

Hej allesammen.
Håber i kan hjælpe mig med at få svar på følgende:

I går kunne jeg ikke åbne nogle programmer på min computer og når jeg prøvede at starte kontrolpanel eller andet kom denne meddelelse frem:

"Fjernprocedurekaldet mislykkedes og blev ikke udført"

Men idag da jeg tændte computeren, fungerede den som den plejer og der var ingen problemer.
Jeg bruger windows 7 hvis det har noget at sige.

Er der nogle af jer der har været ude for lignende ?
Har jeg fået en virus på min computer eller ?

På forhånd tak
Avatar billede INK Ekspert
10. december 2017 - 13:17 #1
Hvis problemet ikke opstår igen, så har det nok blot været en tilfældig fejl i går. Mange af disse småproblemer løser sig ved en genstart af maskinen.

Når dette er sagt, så er det selvfølgelig altid en god idé at skanne for virus med et antivirusprogram, og for malware med eksempelvis Malwarebytes gratis udgave.
Avatar billede Jan- A Novice
10. december 2017 - 13:56 #2
Mange tak for svar.
Jeg havde genstartet computeren flere gange, men det hjælp ikke.
Her idag har jeg skannet maskinen med Malwarebytes og kan fandt ingen trusler

Jeg var lidt bekymret for at det kunne være en virus eller at nogle havde hacket sig ind på min computer.

Så det var dejligt at få bekræftet at der var tale om tilfældige system fejl og ikke noget mere alvorligt.