Avatar billede Kenneth Henriksen Praktikant
12. december 2017 - 08:03 Der er 2 kommentarer

Adobe Acrobat Pro

Hej,
Jeg har fået til opgave at lave en formular.
I Formularen er der oprettet en "rullemenu" med initialer.
Vælger man et initial, vil jeg gerne have at det fulde navn automatisk kommer til at stå i et andet felt.
Hvordan gør man det?
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2017 - 09:16 #1
kan den overhovedet det ? det er jo et databaseopslag, og kræver at du først indtaster fulde navn et skjult sted..

jeg gætter på at det kan du ikke. kan du ikke læse i acrobat manualen/help ?
Avatar billede falster Ekspert
12. december 2017 - 11:07 #2
Jeg vil dog tro, at det kan fremstilles.

F.eks. hvis handlingen "mus op" i rullemenuen afvikler et JavaScript.

Acrobat JavaScript er dog lidt af en disciplin for sig selv, så jeg kan p.t. ikke give en eksakt løsning.

Måske kan andre?

Som sidwave er inde på, skal logikken i sammenhængen mellem initialer og fulde navn, så håndteres i JavaScriptet