Avatar billede toktok Mester
13. december 2017 - 16:48 Der er 6 kommentarer

kan ikke logge ind på gmail

En af mine venner kan ikke logge ind på sin gmail konto. Tilsyneladende er den hacket. Hun har ikke nogen alternativ mail-adresse som kunne bruges til nulstilling af kontoen.
Er der noget man kan gøre??
Avatar billede INK Ekspert
13. december 2017 - 17:04 #1
Start her
https://support.google.com/mail/answer/41078?hl=da

Hvis man har husket at oplyse mobilnummer, så kan man få en sms.
Avatar billede toktok Mester
13. december 2017 - 17:23 #2
Men det har hun ikke husket...
Avatar billede toktok Mester
13. december 2017 - 17:25 #3
- jeg skal lige tjekke det en gang til...tak for ideen
Vi har prøvet alt hvad Google hjælp foreslår. + noget mere... kan ikke rigtig se nogen løsning
Avatar billede toktok Mester
17. december 2017 - 23:04 #4
Hun havde ikke oplyst telefon-nr - eller alternativ mail-adresse.
Vi har prøvet alt muligt - også om man kunne komme i kontakt med noget google support - men det er meget svært. Det ville være rart hvis der var nogen man kunne tale med som forstod problemet. Har google ingen telefon-support?
Nogen andre forslag?
Avatar billede toktok Mester
18. december 2017 - 11:52 #5
På en måde ville det være rart hvis nogen kunne sige: "Det der kan ikke løses" ;-)
Avatar billede toktok Mester
19. december 2017 - 19:27 #6
Andre siger at hendes konto nok ikke er hacket. Men hun kan alligevel ikke logge ind.
Vi har oprrettet en anden gmail-konto til hende, og pudsigt nok har Google selv sat hendes gamle mail-adresse (den vi ikke kan få kontakt til) ind som mail der kan bruges til at gendanne den (nye) konto - også hendes tlf.nr. er indsat. Det hele er meget mystisk....
Ingen forslag??