Avatar billede jarlja Forsker
14. december 2017 - 22:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Chrome browser virker ikke på pinster når jeg højreklikke på et billede sker der ikke noget.

Chrome browser virker ikke på pinster billeder hørekliniker sker der ikke noget.
Kan godt på Facebook . Der kommer højre klik menu op.

På en hjemmeside med chrom browser er der ikke noget, alt er.slukket af blokker. Så prøvet jeg på muzila Firefox. Så så.Jeg det hele . Hvad er galt.

På forhånd mange tak.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
15. december 2017 - 04:18 #1
Billederne er låst i koden på siden, så der er ikke noget galt med din browser, siden er blot ikke beregnet til, at du har mulighed for dette ;-)
Avatar billede jarlja Forsker
15. december 2017 - 07:54 #2
men det virkede frem til onsdag.
Avatar billede martens Guru
15. december 2017 - 08:48 #3
Man kan sagtens højreklikke på siden og gemme billeder etc., hvis du mener https://www.pinterest.dk/ - Så ikke noget hokus-pokus kode her...
Avatar billede jarlja Forsker
16. december 2017 - 13:58 #4
jeg ved ikke hvad der sket men nu virker den igen.