Avatar billede hansa1 Juniormester
15. december 2017 - 14:18 Der er 5 kommentarer

Windows 10 fjernet postmapper i Outlook 2007

Jeg har fået opdateret til windows 10 og i den forbindelse er alle mine postmapper og kontakter fjernet.
Jeg kører Outlook 2007. Kan jeg få alt tilbage? og hvordan?
HJA
Avatar billede poko1 Ekspert
15. december 2017 - 14:55 #1
Har du i stifinder en mappe der hedder Windows .Old? og ligger der her en mappe der hedder Bruger? Så ligger de under dit navn AppData Lokal Microsoft Outlook!
Avatar billede hansa1 Juniormester
15. december 2017 - 17:30 #2
Hej. Ja jeg har mappen Windows Old, men mine gemte indgående post og kontaktpersoner kan jeg ikke finde.
Er det muligt at komme tilbage til tidl. altså før sidste opdatering..Jeg har prøvet med gendannelsespunkt men det virker ikke.
Bliver mappem Windows Old ikke fjernet ?
Avatar billede poko1 Ekspert
15. december 2017 - 18:22 #3
Har du været i indstillinger og prøvet denne vej?
https://ibb.co/mnXa7w
Avatar billede hansa1 Juniormester
15. december 2017 - 20:16 #4
Ja men den kom og sagde der var en fejl og ikke kunne fuldføre.
Er ikke særlig glad ved at have mistet mine kontakter ogindgående mail.
Avatar billede poko1 Ekspert
15. december 2017 - 22:53 #5
Prøv lige at se under dit mappetræ i venstre side om de skulle være flyttet til dinn Arkivmappe ligger nederst.