Avatar billede Jeppe Praktikant
15. december 2017 - 15:05 Der er 4 kommentarer

Ekstern harddisk virker ikke

Hej
Jeg havde downloadet call of duty WWII på min ekstern harddisk fordi jeg ikke havde plads på min computer, det gik engentlig fint nok, men nu er jeg kommet hjem igen og nu siger steam at jeg skal downloade det igen selvom min ekstern harddisk er tilsluttet til computeren er der nogle der kan hjælpe ??
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2017 - 15:25 #1
steam har en sti hvor alle spil er installeret. er spillet installeret et andet sted, så kan den jo ikke finde det ?
Avatar billede Jeppe Praktikant
15. december 2017 - 15:40 #2
Hvordan finder jeg ud af det ??
Avatar billede Jhja Seniormester
15. december 2017 - 17:29 #3
Installere Steam på den eksterne harddisk vil måske hjælpe. Jeg har Steam og spil på ekstern harddisk.
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2017 - 12:34 #4
steam menu, steam/settings og klik på downloads, og klik på knappen steam library folders. her er de lokationer hvor spil er installeret.

se billede
https://i.imgur.com/rGRj25X.png