Avatar billede JSH2 Juniormester
15. december 2017 - 19:37 Der er 3 kommentarer

Langsom You Tube !!

Jeg har fået et problem med You Tube.
Når jeg skal se video i HD så stopper filmen og en pil snurre rundt og rundt..
Filmen stopper igen og pilen kommer så igen..
Det er en forholdsvis nyt problem som er opstået.. Ligeledes ved start så kommer pilen først .. (rund..rundt..) ..og så starter video i lav opløsning.

Vi Har Stofa 50 x 20 så der burde være hastighed nok.

Maskinen er:
Windows 10
Intel  Core  i7 4790 3.60 Ghz
16 Gb ram
GeForce GTX 1050 Ti

Har du et råd hvad der kan gøres.. på iPad er der ikke samme problem..

Føles som om det er skærmkortet der ikke kan følge med, men det er faktisk ret nyt !! ..Vel omkring 6 mdr.
.
Hvad siger du ??
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2017 - 20:44 #1
Du kan eventuelt justere manuelt for YouTube kvalitet ved at trykke på tandhjul og ændre kvaliteten så det ikke indstiller sig automatisk, men det kan trods alt dreje sig om manglende browser opdatering.

Eller opdatering af dit grafik kort for GeForce GTX 1050 Ti
https://www.geforce.com/driver
Nvidia Driver skulle i dag være 388.59.

Det kan eventuelt manglende opdatering af browser?

Du kan starte med at opdatere dit browser følgende måde:

Chrome:
ved at trykke på de tre prikker "Tilpasning" fra Chrome, herfra er det med at trykke på "Hjælp" og trykke på "Om.....". Dette burde opdatere dit Chrome.

Firefox:
ved at trykke på tre streger "Åben menu" fra Firefox, herfra er det med at trykke på "Hjælp" og trykke på "Om Firefox". Dette burde opdatere dit Firefox,

Du kan iInstallere seneste browser med Ninite. Dette vil hente mindre markerede gratis programmer.

Dette er linket:
https://ninite.com/
- Husk, at markere med flueben, herefter kan man trykke på "Get Your Ninite" for at hente de markede programmer. Herefter vil man kunne gemme den ninite applikation som har oplysninger du har markeret tidligere. Er det hentet, kan man starte applikation ved at dobbeltklikke den. Det vil starte med at hente og installere applikationen for dig ved at hente applikation fra ninite server, hvorfor fra starten af ninite fil ikke fylder noget.

Direkte browser ninite fil, hvor du gemmer det med seperat link:

Ninite Chrome:
https://ninite.com/chrome/

Ninite Firefox:
https://ninite.com/firefox/
Avatar billede jalved Ekspert
15. december 2017 - 21:17 #2
Det afhjælper næppe dette problem, men kan alligevel give bedre performance på browseren nogle gange, hvis du også lige kører en CCleaner indimellem.

Hjælper nogle af de ovenstående løsninger i #1 ikke, så lav evt. en gendannelse fra før problemet opstod.
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2017 - 12:26 #3
brug en anden browser