Avatar billede skolevej321 Forsker
16. december 2017 - 23:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dockingstation-Levono L530 m win 10.

Jeg har erhvervet mig en Levono laptop(brugt) og er løbet ind i nogle udfordringer.
1. Jeg har en dockingstation som jeg har sat laptoppen i og til sluttet en stor skærm. Det virker fint!
MEN er det ikke mulig at slå skærmen ned og stadig bruge laptoppen lukket med løst tastatur og mus. Lukker jeg skærmen ned så slukker laptoppen ned!
2.Kan man ikke sætte styresystemet(win 10) til selv at vælge skærm automatisk. Er det nødvendigt at gøre det manuelt selv hver gang man skifter fra dockingstation til at arbejde ude dockingstation.
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2017 - 00:04 #1
I kontrolpanelet under System og sikkerhed, strømstyring, kan man vælge hvad der skal ske når man lukket låget. Man kan vælge "Gør intet"
Windows vælger selv den bedste mulighed for skærm, når det gælder skærmen på den bærbare, men jeg ved det ikke angående en ekstern skærm.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. december 2017 - 08:28 #2
Du skal lige holde øje med at ved lukningen af skærmen kan den måske godt blive varmere når du bruger den.
Avatar billede posten Ekspert
17. december 2017 - 09:12 #3
du skal også huske du kun har én usb 3 den blå der er ved siden af mini usb porten side 21 https://download.lenovo.com/pccbbs/mobiles_pdf/l430_l530_ug_en.pdf?linkTrack=PSP:ProductInfo:UserGuide