Avatar billede Atp Praktikant
17. december 2017 - 16:59 Der er 4 kommentarer

Access sharepoint?

Hejsa
findes der et gratis sharepoint, som man kan smide sin microsoft acess database op på?.
jeg har en database, som vi skal bruge som et slags intranet for en facebook gruppe.
Men har virkelig ikke styr på de der sharepoints. jeg har mest lavet offline databaser til mig selv osv. nogle der kan hjælpe :D

//andreas Povlsen
Avatar billede terry Ekspert
17. december 2017 - 17:23 #1
As far as I know there isn't a free version of Sharepoint
Avatar billede CRKrogh Ekspert
17. december 2017 - 17:32 #2
Nej!

Sharepoint koster licenser - og de skal jo betales et eller andet sted.
Avatar billede terry Ekspert
17. december 2017 - 17:35 #3
Not sure if this is free, seems at some time it has been

https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=42039