Avatar billede Claus2021 Novice
18. december 2017 - 10:14 Der er 4 kommentarer

Formatering af skole bærbar

Hej eksperter,

Jeg har fået mig en bærbar fra skolen, som jeg skal have formateret til win 7.

De er jo sat op af sikkerhed og domæne styret, og herfra havde jeg så læst at jeg kunne lave den om til workgroup og så formatere.

Men nu kan jeg ikke logge på min bærbar med login, og jeg kan ikke formatere den til win7, da den ikke finder nogen HD?

Hvad kan jeg gøre her, for at få den formateret? Er der noget jeg kan gøre, end at sætte den i et stik på skolen og så formatere den til deres system igen..
Avatar billede INK Ekspert
18. december 2017 - 12:49 #1
Hvorfor vil du pille ved en pc udlånt af skolen? Den skal vel køre det system og de programmer, som skolen foreskriver.
Avatar billede Claus2021 Novice
18. december 2017 - 14:12 #2
Fordi den skal kører udenom systemet for at bruge nogle programmer og driver.
Avatar billede poko1 Ekspert
18. december 2017 - 17:27 #3
Claus2021
Fortæl lige så vi andre er klar over hvilken PC. det drejer sig om, Er det skolens PC. Eller er det en  du har overtaget og kan kalde din?
Derud over ville det måske være en ide at fortælle navn og type på den. Vi sidder jo ikke ved siden af dig og kan se den!
Avatar billede Claus2021 Novice
19. december 2017 - 08:44 #4
Har overtaget den og skal gøres til “min egen”

Det er en Lenovo T460.