Avatar billede hans01 Forsker
20. december 2017 - 03:07 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne en speciel side

Jeg prøver at komme ind på en amerikansk side http://www.sportsmanswarehouse.com/

jeg har tidligere kunnet komme ind men nu bliver min forbindelse nulstillet, jeg har prøvet med forskellige browsere, samme resultat.

Er der nogen der har en ide hvad der er galt?
Avatar billede poko1 Ekspert
20. december 2017 - 08:20 #1
Avatar billede hans01 Forsker
20. december 2017 - 08:27 #2
hEJ POKO

Niks det er ikke den samme side..
Avatar billede Slater Ekspert
20. december 2017 - 09:13 #3
Tjah, der er heller ingen forbindelse herfra, så siden er bare nede.

Det er noget kun de selv kan gøre noget ved.
Avatar billede claes57 Ekspert
20. december 2017 - 09:35 #4
det er geo-blokering - kører du med vpn via usa, så dur det.
Avatar billede hans01 Forsker
20. december 2017 - 09:46 #5
Hej Claes, det var også det jeg havde mistanke om, hvorfor gør de det?, er det google eller er det firmaet, der har foranstaltet blokeringen?

Tak for svaret!
Avatar billede claes57 Ekspert
20. december 2017 - 09:57 #6
det er firmaet - de sælger sikkert ikke til EU, så hvorfor spilde båndbredde på dem.
Avatar billede hans01 Forsker
20. december 2017 - 10:07 #7
ja, det kan være en forklaring, jeg har dog tidligere kunne komme ind.. tak for svaret og god jul til alle
Avatar billede ErikHg Ekspert
20. december 2017 - 13:45 #8
Jeg har ingen problemer med at komme ind, så det virker underligt.
Avatar billede claes57 Ekspert
20. december 2017 - 14:03 #9
#8 tjek din eksterne ip-adresse og se hvor den hører til