Avatar billede Kasper Praktikant
21. december 2017 - 14:51 Der er 5 kommentarer

Feedback på hjemmeside

Hej alle,

Jeg har på det seneste siddet med udviklingen af en hjemmeside for en konservativ anlægsvirksomhed nær Aarhus. Jeg kunne godt tænke mig noget konstruktiv feedback på hjemmesiden, inden jeg viser resultatet til kunden.

Så hvis I har gode råd til forbedringer på hjemmesiden, tager jeg meget gerne imod. Siden kan ses her: https://danskanlaeg.dk/

På forhånd tak for svar - og glædelig jul! :)

Vh Kasper
Avatar billede igoogle Forsker
21. december 2017 - 15:32 #1
Hej,

Jeg synes jeg mangler en "call to action" på jeres kontakt form på undersiderne samt det er mindre vigtigt hvem jeres revisior, advokat er i forhold til nemheden for kunden at skabe kontakt.

ellers en flot WP løsning.
Avatar billede nopsen Ekspert
21. december 2017 - 19:04 #2
samme side som i tidligere spørgsmål for nylig, tråden blev lukket pga mistanke om reklame
Avatar billede kurtba Ekspert
21. december 2017 - 22:36 #3
Det her virker da fuldstændig mærkeligt. Siden er jo udgivet, så alle kan finde den og bruge den.
Vil du virkelig påstå, at du laver en side for et firma og lægger ud til offentlig beskuelse uden at du har underrettet firmaet? Det kan du da ikke tillade dig - eller også er du fuld af løgn og vil bare lave reklame.
Avatar billede nopsen Ekspert
23. december 2017 - 09:57 #4
#3
tyder mest på det sidste, spørgeren (som sjovt nok er samme bruger som nu) i den tidligere tråd vendte ikke tilbage inden den blev lukket, og det ser ud til at gentage sig denne gang.
ærgeligt at nogen typer gerne spilder venlige hjælperes tid og misbruger et forum, i håb om at nogen få klikker sig ind og bliver kunde, hvilket især efter denne omtale nok er usandsynligt.
det siger en del om firmaet, som jeg aldrig ville betro en opgave med den mangel på god moral de åbenlyst besidder.
googler man firmaet, dukker denne tråd op, så ris til egen røv.
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
23. december 2017 - 17:23 #5
Der er for meget bevægelse og bling bling på forsiden, det store felt med videoerne foroven skifter for tid, tingene farer rundt, der er yderligere firmalogoer der flyver ind fra højre længere nede og endnu længere nede dive animerede links/billeder