Avatar billede soul Praktikant
21. december 2017 - 17:43 Der er 1 kommentar

problem med at parre iPhone med "Creative Nuno micro"-Bluetooth højttaler

Min kone har fået en Creative Nuno micro Bluetooth speaker. Da jeg ville sætte det op, anvendte jeg min egen iPhone, og det gik fint. Efterfølgende er det aldrig lykkedes at koble min kones iPhone på. Selv om Bluetooth er slået til, leder og leder hendes iPhone forgæves efter enheden - selv om den  står lige ved siden af og er tændt. Kan det passe, at Bluetooth-speakeren kun kan parres med én iPhone? Eller hvad gør man?
Avatar billede INK Ekspert
21. december 2017 - 18:01 #1
Det er ikke unormalt, at forholdsvis billigt udstyr kun kan parres med én enhed ad gangen. Du skal blot frakoble din iPhone, og så tilkoble din kones iPhone.