Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
22. december 2017 - 19:24 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Vise VLC Media Player filer på Fladskærm ?

Jeg har nogle film på en USB stick,
I formatet "VLC Media Player ...

Virker på Computeren

Nogen siger, at man kan se dem på TV ...

Men det kan jeg ikke finde ud af.

Kan man ?

Der vises "Tom Media player"

Fjernsynet er

Scansonic
22LED DV 500 Black

*
På forhånd tak * Hilsen Jørn *
Avatar billede 220661 Ekspert
22. december 2017 - 19:38 #1
Du skal have et kabel mellem din pc og tv'et. Formatet på usb passer ikke på dit tv direkte. Det er udgangen fra pc grafik kort du skal opkoble tv på. Man kan købe stik til det. Jeg har et dvi til hdmi stik her på min pc som minder om denne ledning:
https://www.av-cables.dk/dvi-til-hdmi-kabel/high-grade-dvi-hdmi-kabel-med-lyd-2-m.html?gclid=EAIaIQobChMIzqGo5qGe2AIV1zLTCh0dQgDvEAQYASABEgK7n_D_BwE
Avatar billede 220661 Ekspert
22. december 2017 - 19:40 #2
Nu ved jeg ikke om det er en bærbar du har, men der bør være udgange til grafik på en den også.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. december 2017 - 19:43 #3
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
22. december 2017 - 20:05 #4
Tak. 220661 - Nåh, sådan.

Jeg har en lille, stationær. Bordmodel. (Der er vist ikke plads til sådan et stik)
Og en lille bærbar. jeg bruger. Ind imellem. - Det ligner indgangen til sådan et stik.

Det skal jeg lige kontrollere. Nærmere.

Tak.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. december 2017 - 20:29 #5
Hvad hedder den?
Avatar billede 220661 Ekspert
22. december 2017 - 20:31 #6
Din stationær er jo monteret til en skærm, og det er det stik du skal bruge hvis ikke der er andet stik. og lyd udtag bør der også være bagpå formoder jeg.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. december 2017 - 20:34 #7
På min pc her der trykker jeg på windowstaste +p og så fremkommer en boks hvor man kan skifte til anden skærm.
Kan se sådan ud:
https://www.cocosenor.com/images/articles/windows-10/shortcut-keys-on-windows-10/project-screen-18.png
Avatar billede 220661 Ekspert
22. december 2017 - 20:35 #8
Her bruger jeg jo så "second screen only" (kun skærm no 2) når det skal op på tv.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
22. december 2017 - 21:04 #9
Jeg kan ikke lige se, hvad den stationære hedder. Mærkaten er vist faldt af.
Men - Jo der er et stik, hvor skærmen er sat til + et stik til lyd.

Ellers mener jeg, at den stik indgang er på den bærbare.

Jeg vil kigge efter stikket i morgen .

Tak for hjælpen  Hr. 220661 !
Avatar billede 220661 Ekspert
22. december 2017 - 21:38 #10
Velbekomme.