Avatar billede daniel pedersen Praktikant
25. december 2017 - 19:44 Der er 1 kommentar

Alcatel lucent I-241G-R internet kontrolpanel til bridge mode ?

Hejsa jeg har en alcatel lucent I -241G-R  modem vil gerne have den i bridge mode fordi jeg har double nat problemer så er der et kontrolpanel ligesom min router min routers kontrolpanel er 192.168.0.1 men hvordan kommer jeg ind på kontrolpanelet på min modem hvis der altså er et eller er der en anden måde at komme i bridge mode ?
Avatar billede INK Ekspert
25. december 2017 - 23:03 #1
Lyder som fibermodem. Som jeg har forstået det, skal du bede din leverandør sætte den i bridgemode. Du har næppe selv adgang til modem/router kontrolpanel.