Avatar billede Kasper Praktikant
26. december 2017 - 19:55 Der er 16 kommentarer

Hvordan sletter man messenger?

Hej!
Jeg har et problem, det er sådan så jeg gerne deaktivere eller slette min messenger profil men jeg ved dsv ikke hvordan man gør. Det ville være fantastisk hvis nogen her inde ved hvordan man gør.
Avatar billede milter Ekspert
26. december 2017 - 20:04 #1
Avatar billede Kasper Praktikant
26. december 2017 - 20:48 #2
Det jeg gerne vil er at slette min bruger og ikke bare appen;))
Avatar billede jakobdo Ekspert
26. december 2017 - 21:07 #3
Avatar billede Kasper Praktikant
26. december 2017 - 21:18 #4
Det er dsv kun hvordan man deaktivire en facebook konto og ikke en messenger konto
Avatar billede milter Ekspert
26. december 2017 - 21:25 #5
Hvis du læser linket herunder igennem, tyder noget på, at du kun kan slette din Messenger-konto ved at slette din Facebook-konto. Prøv også at læse de andre links på siden:

https://www.quora.com/How-can-I-delete-Facebook-Messenger-account-created-with-phone-number-without-Facebook-account

Velkommen til  Facebooks fagre nye verden :-)
Avatar billede Kasper Praktikant
26. december 2017 - 22:05 #6
Jeg har ikke facebook :)
Avatar billede Jhja Seniormester
27. december 2017 - 00:47 #7
Avatar billede Jhja Seniormester
27. december 2017 - 00:53 #8
Ser Milter har postet samme link. Du måske lave en midlertidig Facebook konto for at slette din Messenger profil. https://www.facebook.com/help/224562897555674
Avatar billede Jhja Seniormester
27. december 2017 - 01:02 #9
Nu ser jeg lidt længere nede i Quora forumet at en person påstår at du opretter en konto hos Facebook når du laver en Messenger konto.

"Facebook Messenger is linked with Facebook Account. Even if you don't have a facebook account, one will be created once you sign up with messenger. So you cannot delete your messenger account without deleting facebook account. I you don't like the app, just uninstall it."

Tjek om du har en Facebook konto ved at bruge din Messenger login.
Avatar billede Kasper Praktikant
27. december 2017 - 01:57 #10
Tusind tak for hjælpen!
Er der så nogen der måske ved hvordan man ændre sit telefon nummer i messengers?
Avatar billede Kasper Praktikant
27. december 2017 - 01:58 #11
*messenger
Avatar billede Jhja Seniormester
27. december 2017 - 17:27 #12
Lykkedes det at logge ind på facebook med din messenger login?
Avatar billede Kasper Praktikant
27. december 2017 - 17:57 #13
Nej dsv ikke men kan man skifte sit nummer på messenger?
Avatar billede Jhja Seniormester
27. december 2017 - 17:58 #14
Jrg ved det ikke.
Avatar billede milter Ekspert
27. december 2017 - 18:08 #15
Har du fået nyt nummer og vil du nu bruge det i stedet for det gamle? Og er det på en iPhone?
Avatar billede Kasper Praktikant
28. december 2017 - 00:59 #16
Ja og ja